GWARANCJA NA USŁUGI MALOWANIA PROSZKOWEGO

 

Warunki ogólne

 

1.    Gwarancja jakości usługi wystawiana jest przez Wykonawcę (Kula sp. z o.o.) na okres 2 lat od daty wydania detali Klientowi. Chyba, że strony postanowią inaczej.

2.  Wystąpienie jakiejkolwiek wady powinno być natychmiast zgłoszone w formie pisemnej na adres biuro@malarniawaran.pl. Do czasu potwierdzenia Klient nie może próbować sam usunąć wady.

3.   Gwarancja nie obejmuje:

a.      niespełnienia przez detale wymogów określonych w pkt 4 oraz detali przyjętych do malowania na żądanie Klienta, któremu przedstawiono zagrożenia dla jakości powłoki malarskiej

b.   uszkodzenia mechanicznego i chemicznego powłoki

c.       usługi lakierowania proszkowego detali przelakierowanych na zlecenie Klienta

d.      wad powstałych na skutek użytkowania detali w warunkach innych niż podane do wiadomości Wykonawcy, w szczególności w warunkach agresywnej atmosfery

e.      wad powstałych na skutek niewłaściwej konserwacji detali lub ich przechowywania

f.        działania siły wyższej

g.       uszkodzeń związanych z korozją galwaniczną

h.      miejsc łączenia ze sobą pomalowanych elementów

i.        odprysków, pęcherzy czy łuszczenie się powłoki na ostrych narożach

j.        uszkodzeń spowodowanych korozją, która rozpoczęła się w miejscach nielakierowanych i na ostrych krawędziach

k.       wad powłoki, która nie ma wpływu na efekt wizualny widziany z odległości 2 m, o ile strony nie ustalą inaczej

l.        uszkodzeń powstałych w wyniku naturalnego zużycia się elementów

m.    naturalnych plam i przebarwień powstałych w wyniku działania promieniowania ultrafioletowego i czynników atmosferycznych

n.      wszelkich uszkodzeń powstałych z winy Użytkownika

4.      Warunki ważności gwarancji (Ciężar dowodu, że poniższe warunki zostały spełnione, spoczywa na stronie, która powołuje się na gwarancję):

a.      Klient przyjmuje do wiadomości, iż dostarczone do malowania detale muszą spełniać następujące wymagania:

·       powierzchnia detalu musi być surowa

·       detalu ocynkowany musi być szlifowany, ewentualnie nie posiadać warstwy pasywnej na powierzchni

·     powierzchnia detalu musi być wolna od zanieczyszczeń takich jak np. kleje, silikony, niezmywalne w roztworach wodnych uszczelniacze oraz od zanieczyszczeń typu rdza, zendra, zgorzelina

·       krawędzie detali przeznaczonych do malowania muszą być ogratowane

·   muszą posiadać otwory technologiczne umożliwiające zawieszenie detali do malowania. Ślady po zawieszkach nie są uznawane jako wady czy powód do reklamacji

·       materiały, z których wykonane są detale muszą spełniać odpowiednie normy DIN, EN lub ISO

b.      Klient przyjmuje do wiadomości, iż powłoki proszkowe należy konserwować w następujący sposób :

·    do mycia powłok pomalowanych farbami proszkowymi dozwolone są wyłącznie obojętne środki czyszczące (o pH w granicach od 5 do 8). W przypadku stosowania środków o innym pH może nastąpić uszkodzenie powłoki, które z kolei może zapoczątkować proces korozji

·   tłuste, oleiste i smoliste substancje oraz pozostałości kleju, gumy silikonowej, taśmy samoprzylepnej mogą być usunięte za pomocą ropopochodnych rozpuszczalników wolnych od związków aromatycznych

       5.      Wykonawca ponosi odpowiedzialność z jakiegokolwiek tytułu wobec Klienta w granicach poniesionych strat (z wyłączeniem utraconych korzyści) z ograniczeniem                             odpowiedzialności do wysokości wartości dwukrotnego zlecenia, jednak do maksymalnej kwoty 50 000,00 zł.

6.      Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz pozostałych krajów europejskich.