GWARANCJA NA USŁUGI MALOWANIA PROSZKOWEGO
Warunki ogólne
1. Gwarancja jakości usługi wystawiana jest przez Wykonawcę (Kula sp. z o.o.) na okres 2 lat od daty wydania detali Klientowi. Chyba, że strony postanowią inaczej.
2. Wystąpienie jakiejkolwiek wady powinno być natychmiast zgłoszone w formie pisemnej na adres biuro@malarniawaran.pl. Do czasu potwierdzenia Klient nie może próbować sam usunąć wady.
3. Gwarancja nie obejmuje:
a. niespełnienia przez detale wymogów określonych w pkt 4 oraz detali przyjętych do malowania na żądanie Klienta, któremu przedstawiono zagrożenia dla jakości powłoki malarskiej
b. uszkodzenia mechanicznego i chemicznego powłoki
c. usługi lakierowania proszkowego detali przelakierowanych na zlecenie Klienta
d. wad powstałych na skutek użytkowania detali w warunkach innych niż podane do wiadomości Wykonawcy, w szczególności w warunkach agresywnej atmosfery
e. wad powstałych na skutek niewłaściwej konserwacji detali lub ich przechowywania
f. działania siły wyższej
g. uszkodzeń związanych z korozją galwaniczną
h. miejsc łączenia ze sobą pomalowanych elementów
i. odprysków, pęcherzy czy łuszczenie się powłoki na ostrych narożach
j. uszkodzeń spowodowanych korozją, która rozpoczęła się w miejscach nielakierowanych i na ostrych krawędziach
k. wad powłoki, która nie ma wpływu na efekt wizualny widziany z odległości 2 m, o ile strony nie ustalą inaczej
l. uszkodzeń powstałych w wyniku naturalnego zużycia się elementów
m. naturalnych plam i przebarwień powstałych w wyniku działania promieniowania ultrafioletowego i czynników atmosferycznych
n. wszelkich uszkodzeń powstałych z winy Użytkownika
4. Warunki ważności gwarancji (Ciężar dowodu, że poniższe warunki zostały spełnione, spoczywa na stronie, która powołuje się na gwarancję):
a. Klient przyjmuje do wiadomości, iż dostarczone do malowania detale muszą spełniać następujące wymagania:
· powierzchnia detalu musi być surowa
· detalu ocynkowany musi być szlifowany, ewentualnie nie posiadać warstwy pasywnej na powierzchni
· powierzchnia detalu musi być wolna od zanieczyszczeń takich jak np. kleje, silikony, niezmywalne w roztworach wodnych uszczelniacze oraz od zanieczyszczeń typu rdza, zendra, zgorzelina
· krawędzie detali przeznaczonych do malowania muszą być ogratowane
· muszą posiadać otwory technologiczne umożliwiające zawieszenie detali do malowania. Ślady po zawieszkach nie są uznawane jako wady czy powód do reklamacji
· materiały, z których wykonane są detale muszą spełniać odpowiednie normy DIN, EN lub ISO
b. Klient przyjmuje do wiadomości, iż powłoki proszkowe należy konserwować w następujący sposób :
· do mycia powłok pomalowanych farbami proszkowymi dozwolone są wyłącznie obojętne środki czyszczące (o pH w granicach od 5 do 8). W przypadku stosowania środków o innym pH może nastąpić uszkodzenie powłoki, które z kolei może zapoczątkować proces korozji
· tłuste, oleiste i smoliste substancje oraz pozostałości kleju, gumy silikonowej, taśmy samoprzylepnej mogą być usunięte za pomocą ropopochodnych rozpuszczalników wolnych od związków aromatycznych
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z jakiegokolwiek tytułu wobec Klienta w granicach poniesionych strat (z wyłączeniem utraconych korzyści) z ograniczeniem odpowiedzialności do wysokości wartości dwukrotnego zlecenia, jednak do maksymalnej kwoty 50 000,00 zł.
6. Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz pozostałych krajów europejskich.